Hda
Αρχική » Αρχείο » Σχολική Επίδοση και Διατροφικές Συνήθειες Παιδιών και Εφήβων

Σχολική Επίδοση και Διατροφικές Συνήθειες Παιδιών και Εφήβων

Ι. Βασιλούδης1, Β. Κωσταρέλλη1

  1. Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

Σελίδες: 26-39

Περίληψη

Σκοπός: Σκοπός της παρούσας συστηματικής βιβλιογραφικής ανασκόπησης είναι η διερεύνηση της πιθανήςεπίδρασης των διατροφικών συνηθειών των παιδιών και των εφήβων στη σχολική τους επίδοση. Μέθοδοι: Πραγματοποιήθηκε αναζήτηση μέσω των επιστημονικών βάσεων PubMed, ScienceDirect, Scopus και ERIC για τη χρονική περίοδο από τον Ιανουάριο του 2006 έως και τον Δεκέμβριο του 2016. Συνολικά συμπερι-λήφθησαν στην ανασκόπηση 30 δημοσιευμένα άρθρα. Αποτελέσματα: Στην πλειονότητα των ερευνών εξετάζονται οι επιπτώσεις των ανθυγιεινών διατροφικών επιλογών στη σχολική επίδοση των μαθητών και οι θετικές επιδράσεις από τη συστηματική κατανάλωση φρούτων και λαχανικών. Επιπλέον, φαίνεται να αυξάνεται το ερευνητικό ενδιαφέρον γύρω από τη συσχέτιση που υπάρχει ανάμεσα σε γενικότερα διατροφικά πρότυπα που ακολουθούν τα παιδιά και οι έφηβοι και στη σχολική τους επίδοση. Συμπερά-σματα: Οι μαθητές που έχουν υιοθετήσει υγιεινά διατροφικά πρότυπα, υγιεινές διατροφικές επιλογές καισυμπεριφορές, όπως συστηματική κατανάλωση φρούτων, λαχανικών, ψαριών και γαλακτοκομικών, και απέχουν από τη συστηματική κατανάλωση πρόχειρου φαγητού και αναψυκτικών, εμφανίζονται να έχουν καλύτερη σχολική επίδοση. Hellenic J Nutr Diet 2018, 5(1):26-39

Pdf

Κατεβάστε το άρθρο σε pdf